Klant aan het woord:

Koninklijke Oosterberg

“Het is prettig dat ze alles in eigen huis maken - het hele proces ligt bij Marnix Sign”

“Zo’n 15 jaar geleden – misschien zelfs al wel langer – stond er iedere dag een busje van Marnix Sign bij mij thuis voor de deur. Mijn buurman werkte er namelijk, en zo ben ik met Marnix Sign in contact gekomen. De rest is geschiedenis: we werken al jaren prettig samen.”

Van interieurfolies tot complete belettering

Aan het woord is Erik Spijkerman, tot begin 2022 Marketing Directeur bij Koninklijke Oosterberg. “In de afgelopen jaren zijn wij uitgegroeid tot een grote speler met 21 vestigingen, een groot distributiecentrum en een hoofdkantoor in Apeldoorn. Maar op het gebied van reclame en signing is er niet veel veranderd: Marnix Sign is nog steeds onze belangrijkste partner. Hebben we interieurfolies nodig, of juist een klein naambordje? Of moet er een compleet pand beletterd worden? Eén telefoontje naar Marnix Sign en ze gaan voor ons aan de slag – ongeacht de grootte van de opdracht.”

Niet afhankelijk van andere partijen

“Daarbij vinden wij het prettig dat ze alles in eigen huis maken”, gaat Spijkerman verder. “Op onze panden staat bijvoorbeeld in grote letters onze naam: Oosterberg. Vroeger besteedde Marnix Sign het maken van die letters uit, maar inmiddels hebben ze hier al heel lang eigen machines voor. Voor ons is dat een groot voordeel, omdat nu het hele proces én de verantwoordelijkheid bij Marnix Sign ligt. Ze zijn niet afhankelijk van andere partijen – en wij dus ook niet.”

Aan een half woord genoeg

En er zijn volgens Spijkerman nog meer pluspunten te noemen. “Omdat ze onze organisatie zo goed kennen, hebben ze aan een half woord genoeg en kunnen we snel schakelen. Bovendien denken ze altijd goed met ons mee. Soms geven ze praktisch advies – ‘die raamsticker, zou je dat niet anders doen’? – soms denken ze mee over het design. En momenteel pakken ze zelfs wat administratieve rompslomp voor ons op. Ze ondersteunen ons namelijk bij de vergunningsaanvraag voor een verlichte gevelreclame op het dak van ons hoofdkantoor. De gemeente stelt allerlei vragen die Marnix Sign veel beter kan beantwoorden dan wij – en dat doen ze dan ook. Voor ons is dit echt een meerwaarde.”